Friday 12 August 2011

..ghairah..


tadi aku bce nwpper..Metro..ak bukak kt part Tanya Pakar..tibe2 aku nmpk satu tajuk yg agk kelaka.."ghairah lihat seluar dalam wanita"..nak tgelak pn ade..tp xpela.at least org ni brani tny kt pakar n masok Metro plak tu..n die ikhlas nk brubah..


Soal Jawab Agama
"SAYA ada satu tabiat pelik iaitu menjadi ghairah apabila melihat pakaian dalam wanita. Saya mengambil (mencuri) pakaian dalam wanita di jemuran dan menyimpannya. Kadangkala saya memuaskan nafsu dengan pakaian dalam itu.
Sekarang saya insaf tetapi bagaimana dengan pakaian dalam wanita dalam simpanan saya? Jika saya tidak mengenali pemilik pakaian dalam itu, bagaimana saya mahu memulangkannya?"
SALIMAT
Shah Alam
 


Jawapan
Pada saya, ubat terbaik bagi saudara ialah segera berkahwin kerana dengan cara itu nafsu dapat diboloskan melalui jalan halal.

Berkaitan barang curi berkenaan, saudara mengaku sukar memulangkannya memandangkan saudara tidak tahu pemiliknya, oleh itu buangkan saja supaya tabiat buruk itu tidak kembali.

Banyakkan bertaubat dan memohon ampun kepada Allah serta banyakkan membuat sedekah dengan niat supaya Allah memberi ampun pada saudara dan memberi rahmat pada mangsa curi.


::yg x boleh blah,die org shah alam plak tu..adoiyaii..hehe..doakn smoga die brubah..aminn

4 comments:

Unknown said...

wow.. haha tk bole blahh ini mmat. haishh . tkpelah janji dia insaf dah. huhu. serammmm. ;p

.s.e.r. said...

org shah alam tu..haha

Unknown said...

chaitttt....hhahaa!!
rejectt org s.alam cmnie weyh...promote kt sume gakk ;pp

.s.e.r. said...

haha..heran plak aku..;)